CIJENE

Sve cijene na stranicama web trgovine www.krovni-prozori.hr sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a od 25% te su izražene u hrvatskim kunama. IVELAN obrt za trgovinu i usluge zadržava pravo izmjene cijena bez prethodnih najava. Cijene iskazane na ponudi ne mogu se mijenjati u roku važenja ponude i obvezujuće su za IVELAN obrt za trgovinu i usluge kao Prodavatelja.

NARUDŽBE

Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem web shopa ili telefonomi e-mailom: ivelan.hr@gmail.com . Narudžbe zaprimljene putem web shopa obrađuju se non-stop, od 00 do 24 sata, 365 dana u godini, a narudžbe zaprimljene telefonom i e-mailom obrađuju se radnim danima, ponedjeljak-petak 10-18 sati. Primitkom narudžbe prodavatelj podrazumijeva da je njegova ponuda kupcu prihvaćena i da je suglasan s općim uvjetima poslovanja. Prodavatelj se obvezuje kupcu isporučiti robu prema općim uvjetima poslovanja ili prema posebno dogovorenim uvjetima između kupca i prodavatelja.

POTVRDA NARUDŽBE

Po izvršenju narudžbe Kupac će primiti obavijest da je narudžba zaprimljena te da se provjerava raspoloživost naručenih artikala. Nakon obavljene provjere o raspoloživosti artikala Kupac će e-mailom biti obaviješten jesu li isti raspoloživi. Ukoliko je odabrao plaćanje internet bankarstvom ili virmanom (općom uplatnicom) u tom će e-mailu biti obaviješten da može izvršiti uplatu.

PLAĆANJE

Proizvodi se mogu platiti gotovinom Ili preko računa poslovne banke, internet bankarstvom ili virmanom (općom uplatnicom) u bilo kojoj poslovnici banke, Fine, pošte… na naš transakcijski račun.

PLAĆANJE GOTOVINOM PRILIKOM PREUZIMANJA (DOSTAVLJAČU NA RUKE)

Artikle naručene u web trgovini www.krovni-prozori.hr možete platiti i gotovinom, dostavljaču prilikom preuzimanja paketa. Plaćanje pouzećem moguće je za proizvode koji su raspoloživi na našem skladištu, tj. imaju oznaku „DOSTUPNO ODMAH“. Proizvode koji nisu odmah raspoloživi, koje naručujemo temeljem Vaše narudžbe, potrebno je platiti po predračunu (na naš transakcijski račun) .

PLAĆANJE KARTICAMA U SJEDIŠTU PRODAVATELJA:

U našem prodajnom salonu, u Zagrebu, Zapljska 40 , gdje se nalazi maloprodaja i veleprodaja, možete platiti i gotovinom te karticama Privredne i Zagrebačke banke .

Karticama je moguće platiti jednokratno ili na rate. Kod obročnog plaćanja (na rate) moguće je platiti do 12 rata bez kamata.

DOSTAVA

Najveći dio artikala je na skladištu prodavatelja i spreman je za isporuku odmah. Za artikle po narudžbi rok isporuke stajat će na ponudi. U slučaju kad kupac dolazi sam po robu, isporuka je odmah, ukoliko nema prepreka da se roba isporuči kupcu. U slučaju isporuke na skladište ili gradilište kupca, garantiramo isporuku u roku od 1- 3 radna dana prema pravilima naših ugovornih prijevoznika. Nedjeljom i praznicima ne dostavljamo robu.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda isti pregledati u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko uoči bilo kakva oštečenja, dužan ih je odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, o tome napraviti zapisnik, obrazac kojeg dostavljač ima uza se te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko Kupac propusti postupiti na ovaj način, naknade reklamacije nećemo moći uvažiti.

NEIZVRŠENA ISPORUKA I POVRAT ROBE

Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje vlastitom dostavom ili dostavnom službom. Kupac svojim potpisom na otpremnici potvrđuje da je robu preuzeo. Ukoliko kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) u slučaju vidljivog oštećenja ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu.

POVRAT / REKLAMACIJA

Molimo Vas da sve vaše pritužbe i reklamacije šaljete na adresu IVELAN obrt za trgovinu i usluge, Velikopoljska ulica 9H 10000 Zagreb, Hrvatska ili e-poštom na adresu ivelan.hr@gmail.com

Na Vaše reklamacije odgovoriti ćemo u roku od 7 (sedam) dana.

U skladu s odredbama članka 72. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana od dana primitka kupljenih proizvoda, te zahtijevati povrat sredstava od prodavatelja.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,

ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,

te drugi razlozi propisani odredbama članka 79. Zakona o zaštiti potrošača

Ukoliko j proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 14 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti IVELAN o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ( IVELAN obrt za trgovinu i usluge, Velikopoljska ulica 9H 10000 Zagreb, Hrvatska),ili elektroničkom poštom na ivelan.hr@gmail.com, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupnji.

Obrazacza jednostrani raskid ugovora

 

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada IVELAN zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca IVELAN obrt za trgovinu i usluge, može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena na adresu sjedišta obrta. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu IVELAN obrt za trgovinu i usluge, Velikopoljska ulica 9H 10000 Zagreb, Hrvatska , bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Izravne troškove povrata robe kupac mora snositi sam. U skladu sa Zakonom korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

REKLAMACIJA NAKON DOSTAVE
Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave bez nadoknade ukoliko mu je isporučena roba koju nije naveo na narudžbenici, te ukoliko je proizvod u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.
Ukoliko kupac utvrdi da je naručio pogrešnu dimenziju, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U ovom slučaju naplatit će se ponovljena dostava , te ukoliko je proizvod bio raspakiran, pakiranje robe u iznosu od 200kn. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.

Za bilo kakve dodatne informacije, prigovore, pritužbe ili reklamacije, možete nas kontaktirati telefonom, preko kontakt obrasca ili direktno na mail: ivelan.hr@gmail.com

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PRODANIH PROIZVODA I SERVIS

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku (od 30 dana) popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod.

Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.